Bilgi için yıldızCON 2015 facebook etkinlik sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
Oyunlara kayıt olmak için tıklayınız.

Oyun 01

GM: Fatih Tepgeç

Oyun İsmi: The Silverhex Chronicles

Sistem / Setting: Pathfinder / Pathfinder Society

Oyuncu Sayısı: 3-6

Oyun Seviyesi: Başlangıç (Level 1)

Oyun Açıklaması:

Yeni oyunculara özel başlangıç oyunu masası.
Pathfinder Society'nin yöntemlerini anlamak konusunda önemli bir senaryo ve görevler dizisi.
http://paizo.com/products/btpy98nh?Pathfinder-Society-Quest-The-Silverhex-Chronicles


Oyun 02

GM: Batuhan Kuleli

Oyun İsmi: #5–08: The Confirmation

Sistem / Setting: Pathfinder / Pathfinder Society

Oyuncu Sayısı: 4-6

Oyun Seviyesi: Başlangıç (Level 1-2)

Oyun Açıklaması:

Hemen hemen her Pathfinder üç yıllık bir eğitim sürecinden geçtikten sonra arazi görevlerine hazır hale gelmektedir. Confrimation, Pathfinder Society’ e yeni katılmış olan kişilerin mezuniyet projesi niteliğindedir. Aynı zamanda da Pathfinder Büyük Loca’sının Kortos Adası dolaylarında yeni keşfettikleri yer hakkında bilgilerini toplayıp analiz etmeyi hedefledikleri bir arazi görevidir.


Oyun 03

GM: Taha Hacıbektaşoğlu

Oyun İsmi: #6–10 The Wounded Wisp

Sistem / Setting: Pathfinder / Pathfinder Society

Oyuncu Sayısı: 4-6

Oyun Seviyesi: Başlangıç (Level 1-5)

Oyun Açıklaması:

Pathfinder Society’nin bir handa kurulmasının ve sorunsuz varoluşunun üzerinden yaklaşık 400 yıl geçmiştir. Buna rağmen kurucuların bıraktığı bir kanıt, Absaloma dağılmış bir bilmeceye ve içeriğe dikkat çekmektedir.


Oyun 04

GM: Doğa Bayran

Oyun İsmi: As Above, So Below

Sistem / Setting: Call of Cthulhu

Oyuncu Sayısı: 4-5

Oyun Seviyesi: Başlangıç

Oyun Açıklaması:

Oyun Fransa'da geçiyor, korku temalı. Sistem Call of Cthulhu, fakat mythosu bilmenize pek gerek yok. Sistemi hızlıca özet geçeceğim için tecrübeye de gerek yok. Okült ve simya bilgisi birazcık gerekli, Nicholas Flamel, felsefe taşı, As above so below, V.I.T.R.I.O.L., bunlar ne bilseniz yeter. Paris Catacombs nedir onu da şöyle bir okusanız güzel olur. Hazır senaryo oynatıyorum, karakterlerin 1-2 tanesinin bazı özellikleri önceden belirlenmiş olacak, aralarından seçebilirsiniz.


Oyun 05

GM: Ercan Koca

Oyun İsmi: Mezar'ın çığlığı

Sistem / Setting: WoD - Vampire: The Dark Ages

Oyuncu Sayısı: 3

Oyun Seviyesi: Başlangıç - Orta

Oyun Açıklaması:

Elindeki kandilin yağı biteli çok uzun zaman olmuştu. Gözleri karanlığa çoktan alışmış, bu bulutlu ve kasvetli gecede bile yolunu bulabilecek hale gelmişti. Ama yorgundu. Yola çıkmasının üzerinden 67 gün dönümü geçmişti (ya da en azından bu kadarını sayabilmişti) ve artık ne bir akçesi, ne de yiyecek azığı kalmıştı. İçindeki yegane sesi dinleyerek buralara kadar gelmişti. Ama bu sesi sorgulamak aklının ucundan bile geçmemişti. Sanki sürekli birinin onunla konuşuyormuş gibi gelmesi onda garip bir his uyandırmadığı gibi; onu hipnotize etmiş gibi buralara kadar sürüklemişti. Sonunu bilmediği bir yolda resmen körlemesine ilerliyordu.


Oyun 06

GM: Cem Akoğlu

Oyun İsmi: Archania

Sistem / Setting: D10 Generic

Oyuncu Sayısı: 3-5

Oyun Seviyesi: ...

Oyun Açıklaması:

O gün kuzey olması gerektiğinden çok daha soğuktu. Aslında bu olağan üstü durum yaklaşık 8 haftadır sürüyordu...

Kuzey Toprakları unutulmuş bir güç tarafından istila edildi. Kötülüğe ve karanlığa hizmet edenlerin bile uyanmasını istemediği; kontrol edilemeyen, antik, unutulmuş ve bu dünyaya ait olmayan bir güç…

Binlerce yıl önce Cüceler ve Kuzeyliler sayısız şehit vererek bu varlığı etkisiz hale getirmişler ama defalarca denemelerine rağmen hiçbir şekilde öldürememişler. Bu şeyin bedeni yok olsa da zaman içinde kendini tekrar tamamlıyor ve gücünü yavaş yavaş geri kazanıyormuş. Bunun üzerine bu varlığın kemiklerini üçe ayırmışlar. Bu üç parça kuzey topraklarının farklı ve kimsenin bilmediği yerlere, toprağın derinliklerine gömülmüş ve unutulmuş…

Bu güç binlerce yıl sonra kendini tekrar bir araya getirmek için uyandı ve bu uyanış yanında birçok felaket getirdi. Karanlık Lord emrine karanlık ordularını çağırdı ve büyük bir patlama ile Kuzey Topraklarına kara bulutlar yaymaya başladı. Bu sayede bütün Kuzeyi tek bir hareketle fetih edecekti. Ama karanlık patlama gerçekleşmeden hemen önce Norking Işık Barikatını açtı ve halkını bir süre daha güvende tutmayı başardı.

Yaklaşık 2 aydır Işık barikatına hiç kimse yaklaşmadı. Barikatın dışında kibir ve öfkeyle bekleyen karanlık bir ordu ve içerde kıtlıkla mücadele eden Kuzey halkı.

Bir süre sonra dışarı gizli bir yol bulundu, eski Cüce garnizonu. Bu yol sayesinde barikat geçilebiliyor ve dağların ardındaki gizli erzak tedarikçisine ulaşılıyordu. Her hafta 5 kişilik bir ekip erzak almak için gizlice yola çıkıyor ve 4 gün sonra geri dönüyorlardı.

Ama en son giden ekip 6 gün olmasına rağmen geri dönmemiş ve Norking araştırma ve gözlem yapması için 5 kişilik bir ekip daha görevlendirmişti. Bu ekip eski Cüce garnizonuna girecek, eğer yaşıyorlarsa bir önceki ekibi bulacak ve erzaklarla geri dönecekler.

Oyuncu klasları
Arcane Mage
Cleric
Commander
Commando
Warrior (Kendi yeteneklerini kendi seçecek)

Oyun ile ilgili bütün bilgiler için www.archaniafrp.com

Masaya kayıt yaptıran kişilerin oyun ve karakterleriyle ilgili detaylı bilgi alması için iletisim@archaniafrp.com veya archaniafrp@gmail.com adresine mail atmaları rica olunur.


Oyun 07

GM: Armağan Sapmaz

Oyun İsmi: Cloak and Dagger

Sistem / Setting: D&D 3.5

Oyuncu Sayısı: 3-4

Oyun Seviyesi: ...

Oyun Açıklaması:

Treauvon şehri gerek farklı etnik gruplara ev sahipliği yapması gerekse askeri ve diplomatik olarak nötr politikası yüzünden tarafsız bir yaşam alanı olarak görülmektedir. Şehrin yönetiminde tek bir dominant kilise olmaması ve şehrin güvenliğini kendi akademilerinde eğittikleri askerlerle sağlamalarıda bu özgürlüklerini uzun süre korumalarında yardımcı olmuştur. Yaşayanların can ve mal güvenliği konusunda büyük tedirginlikleri yoktur, bunun sebebi ise kanunsuzluğun az olması değil tam aksine yargın ve organize olmasıdır.

İrili ufaklı suç örgütlerinin kendi kurallarınca birbirlerine tabiri caizse racon kestikleri bu şehirde işlerin karışmasını önleyen bazı güçler vardır. Şehirdeki asayişin elbette bu örgütlerden ve gösterişli elebaşlarından haberi vardır ama diplomatik sebepler başta olmak üzere bu kişileri alaşağı etmek zordur. Bu hassas bir dengedir ve ucu kritik noktalara dokunmadığı sürece halkın bu konuda derin bilgilere sahip olması gerekmez, bu dengenin korunması adına kuvvetli aileler tüm işlerin tıkırında gidip gitmediğini denetler ve bazı başıbozukların ucuz kazançlar adına bu suç krallığını çökertmemesi için onları bazen sessizce bazende ibretlik şekilde cezalandırır.

Karakterler bu ucuz kazanç peşinde olan bir grup sokak serserisi gibi görünerek büyük işlerin altına ellerini sokacak, stratejik noktaları vurup, girilmez denilen yerlere girecekler. Hedefleri bu suç lordlarının korumak için çaba sarfettikleri hassas dengeyi bozup, zincirleme bir yıkılma başlatmak ve bu sırada alabildiklerini almak. Amaçları ve çıkarları tabi kişiden kişiye farklılık gösterecektir bu bilgiler senaryo başında her birine verilecek mühürlü mektuplarda olacak.

Not: Karakterler tarafımdan hazırlanıp etkinlik başında konuklarım tarafından seçilecektir.


Oyun 08

GM: Ekin Ergün

Oyun İsmi: In Search for Blessing

Sistem / Setting: Dungeons & Dragons 5th Edition / Diablo (Jenerik Tasarım) / Gerne: Hack & Slash, Dungeon Crawl

Oyuncu Sayısı: 4

Oyun Seviyesi: CR 3

Oyun Açıklaması:

Bul-Kathos'un zirvelerdeki beyazla örtülü evinden yola çıkan bir barbar... Kabilesinin şamanları rehberliğinde doğanın kutsamasını kazanmış ve çöken karanlığın bir son olmasını önlemek için yollara düşmüş.

Bir Horadrim müridi... Eskilerin öğretilerinin peşinden gidip yıllar boyu araştırmalar ve deneyler yaparak büyünün enerjisine hükmedebilmeyi öğrenmiş ve büyü kavramının varlığından korkanlar adına ne kadar güzel işlere vesile olabileceğini göstermek için evini terk etmiş.

Hand of Zakarum birliğinin iki kolu, madalyonun iki yüzü... Biri iyiliğin var olan bütün kötülükleri yenebileceğine inanan güçlü bir paladin, diğeri ise ilahi güçlerin her zaman yanlarında olduğuna inanan ve bu savaşta da kendilerini yalnız bırakmayacağını düşünen bir cleric. Üstleri tarafından önemli bir göreve gönderilen iki savaşçı. İnançlarını bütün dünyaya göstermek için yola çıkmışlar.

Viz-Jaq'taar birliği için türlü cinayetleri sessizce işlemeyi başarmış bir suikastçi... Bu sefer sinsiliğini varoluşu tehdit eden unsurlara karşı kullanması gerekecek.

Bu dört maceracı da kendilerini bu göreve gönderenlerden büyük birer kristal aldılar ve bu kristalleri kullanarak ilk insanın soyundan gelen son kişiyi, Nephalem'i bulmaları gerekecek. Westmarch'ın yakınlarında bir yerde, cehennemin uşakları tarafından gözetim altında tutulan Nephalem'i kurtarmaları, dünyanın sonunu engellemek için tek şans; fakat, ne yazık ki her biri bu işte tek başına olduğunu düşünmekte ve ona göre davranmaktaydı. Ta ki yolları Westmarch'ta kesişene kadar.

Şanslılardı ki hiç biri beni tanımıyordu. Başımdan geçen onca olaya rağmen onların gözünde yaşlı, basit bir dilenci gibiyim. Böyle olması daha iyi. O kadar yılın yaşattığı acıyı onlara anlatırken tekrar hatırlayabilirim. Bunu istemiyorum. "Kahin" olarak tanıttım kendimi ve hepsinin aynı handa oturup birbirlerini bulmasını sağladım. Geriye Horadric Küpü'nü bulup kristalleri birleştirmeleri ve Nephalem'i kurtarıp onun önderliğinde dünyaya huzur getirmeleri kaldı...


Oyun 09

GM: Fırat Kadri Sakarya

Oyun İsmi: Green Wizard's Misty Tower

Sistem / Setting: Dnd 3.5 Forgotten Realms

Oyun Seviyesi: ...

Oyuncu Sayısı: 4-5

Oyun Açıklaması:

Tanrıların yere indiğinde, büyünün dengesizleştiğinde, her topluluk kendi dertlerine düştüğünde, gökten goblinler yağdı Cormyr’e…
Daggerdale Kütüphanecisi Justicus’un notlarından

Kafasında hayvan postundan kocaman bir şapka takmış çocuk ardında onu izleyen celimsiz küçük kızın yüzüne bakarak bağırdı.

‘Hey hadi korkma, şehirden o kadar uzaklaşmadık.’

Küçük kız titrek bir ses tonuyla karşılık verdi, ürkekçe kucagında tuttuğu ayıya sıkı sıkı sarıldı.

‘Annem uzaklaşmamızı öğütledi yoksa öcüler bizi yakalarmış.’

‘Burada öcü yok. Seni çok hoş bir yere götüreceğim titrek diz.’

Birlikte yürüdükçe oğlan çocuğunun yüzünden gülümseme yerini endişeye bıraktı. Cecil’e göstermek istediği o hayvan iskeletinin yerini artık anımsayamadığı gibi gerçekten kaybolmalarına sebep olmuştu. Orman’ın bilmediği kısımlarında ilerliyorlardı. Kendi kendine homurdanarak ağaç dallarının altından geçerken nereden geldiği bilinmeyen sis ile birlikte içindeki korku duygusu kabardı.

‘Merak etme titrek diz, buradan çıkıp eve döneceğiz, seni götüreceğim hoş yere daha sonra götürürüm.’

Artık önlerini göremiyordu Jimmus kardeşi Cecil’in eline sıkı sarılmış sisin içinde ilerlemeye çalışıyordu. Ellerini önünde amaçsızca sallarken eli bir taşa dokundu, yavaşça taşın etrafında ellerini gezdirmeye başladığında bir duvara dokunduğunu fark etti. Jimmus’un taşta elini gezdirirken son hissettiği onu bileğinden kavrayan soğuk el oldu…

Daggerdale
Ulak nefes nefes yerleşkenin koridorunda koşuyordu, hızla Lord’un odasına girdi…
‘Lord’um kaybolan çocuk sayısı ondörte çıktı.’


Oyun 10

GM: İhsan Uygur

Oyun İsmi: Chantry Matters

Sistem / Setting: Vampire: The Masquerade (oWoD) / Investigation

Oyuncu Sayısı: 4-5

Oyun Seviyesi: ...

Oyun Açıklaması:

Önünde bulunan chateaubrianda çatalını iştah dolu gözlerle saplarken, hemen ardından alacağı pinot yudumunun hayalini kurmaya başlamıştı bile. Büyük bir parçayı ağzına atmasıyla beaber hayalini kurduğu o yudum bir anda aklından uçuvermişti, gerçekten tat alıyordu. İnanmak istemişti ilk duyduğunda fakat o kadar uzak bir şeydi ki bu, şu an ağzındaki sulu et parçası bile anılarının en dibine inmiş olmasına rağmen hatırlatamamıştı kendi tadını ona. İlk anın şaşkınlığı geçmesiyle beraber, aldığı o yudum ise, hayalindekinin bile ötesindeydi. İştahı kapanmak bilmez bir delik haline geldi o yudumla beraber, içinden garsona şişeyi bırakmamasını söylediği için enlice bir küfür salladı. 2. parçayı itinayla kestikten sonra ağzına atmaya hazırlanıyordu ki cebindeki titreme ve ardından gelen melodi tüm zevkini aldı. Çatalı, ucundaki et parçasıyla beraber adeta saygısızlık yapmamak istercesine yavaşça tabağın üstüne bıraktı zira bu hissiyatı kaybetmemek için şu an sonsuz hayatını verebilirdi.

Telefonuna eli giderken söyleyeceği şeyler aklındaydı bile, konu ne olursa olsun "şu an meşgulüm lütfen sonra arayın". O kısa sürede bu cümleyi aklından 3 kere geçirmişti bile fakat telefonun diğer ucundaki kişi ondan önce davranmıştı, daha ağzından ilk kelimenin çıkmasıyla beraber "Bay Marek ile mi görüşüyorum? Bay Marek sizi SI Güvenlik Şirketinden arıyorum, şirketimize kayıtlı olduğunuz adresinizden şu an sessiz alarm alıyoruz, konu hakkında bilginiz var mı? En yakın polis birimi 8 dakikalık mesafede, kendilerini yönlendirelim mi?" Hayal kırıklığıyla beraber o son kestiği dilimi ağzına atıp ayağa kalktı, suratından düşen bin parça, ve yarım kalan kusursuz chateaubriandı gören garson ona sorunun ne olduğunu sormak için yaklaşırken ona attığı bakış adamı olduğu yere çivilemişti adeta. Cebinden bir miktar parayı çıkardı masanın üstüne attı, şarap kadehinin dibinde kırmızı kalmayana kadar kafasına dikip, arkasına bakmadan merdivenlerden aşağı inmeye başladı zira arkasına bakarsa oradan hiç çıkamamakan korkuyordu.


Oyun 11

GM: Sonat Samir

Oyun İsmi: Pandora

Sistem / Setting: d20 Generic / Alien / Gerne: Horror Theme / Search & Rescue / Investigation

Oyuncu Sayısı: 3-4

Oyun Seviyesi: Orta

Oyun Açıklaması:

Uzayın derinliklerinde bir gezegen…

Üzerinde ne bir firma logosu, ne bir birlik simgesi, ne de bir bayrak bulunan siyah bir gemi, Fusion 47 istasyonu'nun uzak bir noktasına iniş yaptı, gözlerden ırak, karanlık gezegenin en boş noktasına.

6 kişilik bir ekip 30 dakikalık bir yürüyüş sonrası, Fusion 47 istasyonuna ulaştı. İçeride mühendisler, bilim adamları, eski askerlerden oluşan güvenlik görevlileri her daim olduğu gibi işlerini yapmaya devam ediyorlardı, bu sefer gerçekleşecek olan olaydan bi haber olarak.

Işıklar kapandı, istasyon karanlığa gömüldü, bir kaç saniye içerisinde kulakları tırmalarcasına bağırmaya başlayan güvenlik sireni Fusion 47'nin tüm sukünetini bozdu, çok kısa süre sonra ise siren’de sustu, sadece patlayan silahların sesleri ve namlulardan yayılan o parlamalar etrafı anlık olarak aydınlatıyordu. Sivillerin bir kısmı yere yatmış bir kısmı kaçışıyordu.

Güvenlik görevlileri, istasyona sızmış kafalarında gece görüşleri olan siyah zırhları içerisindeki 6 kişlik bu ekip ile çatışmaya başlamıştı, güvenlik görevlilerinden en yetkili olan yüzbaşı daha köşeyi döner dönmez ateş edemeden vurulmuştu bile.

Siyahlar içerisindeki adamlardan bir tanesi alarm yüzünden seal edilmiş olan biohazard kapısına yaklaştı ve patlayıcıları dizmeye başladı, bir diğeri ise diğer bir odanın camını kırarak içeriye gaz bombasını salladı, bir kaç saniye sonra biohazard kapısı patlatıldı, içeriye girdiklerinde, iki güvenlik görevlisinin ellerinde kilitli çelik bir kasa ile diğer kapıdan kaçmaya çalıştıklarını gördüler. Siyahlar içerisindeki iki adam hızla içeriye girdiler, köşeleri kontrol altına aldıkları gibi diğer iki adam'da peşinden içeriye daldılar, hareket edişlerinden eğitimli oldukları net bir şekilde anlaşılabiliyordu, bir kaç saniye içerisinde iki güvenlik görevlisini de etkisiz hale getirdiler, istasyon tamamen kontrol altına alınmıştı.

Siyahlı adamlardan bir tanesi kasanın kilidini etkisiz hale getirdi ve kapağını açtı, karşısında yumurta şeklinde bir obje duruyordu.

  • Phantom'dan Archerion'a kargo ele geçirildi.

  • Anlaşıldı Phantom, tarife uyuyor mu?

  • Tarif edildiği gibi Archerion, bu bir yumurta.


Oyun 12

GM: Bilgesu Merttürk

Oyun İsmi: The Night March of Kalkamedes

Sistem / Setting: Pathfinder / Pathfinder Society

Oyuncu Sayısı: 1-5

Oyun Seviyesi: ...

Oyun Açıklaması:

Varisia’daki Fenwall Dağları’nı inceleyen tecrübeli bir Pathfinder uyurgezerliğe ve her defasında gecenin zifiri karanlığında aynı yöne seyahat etmeye başladı. Bunu takip eden sabahlarda, nasıl oluyorsa, yaralı ve vahşi doğada kayıp bir şekilde geceleri kendisini bu gizemli yola sokan hedefine ulaşamadan uyanıyordu. Bir şey Kalkamadesi çağırıyor, güçlü bir şey… Uyurgezerliğin kaynağına ulaşamadığı sürece bu güç bir gizem olarak kalacak. Uyurgezere gideceği rota boyunca eşlik edip Kalkamedes'i rüyalarında yürüten şeyin gerçek doğasını gün yüzüne çıkarmak ise bir grup Pathfinder'a düşüyor.


Copyright © 2012 - Tüm hakları saklıdır.
Tasarım - sociotabanidae@gmail.com